Tim Aan den Toorn

Beuningse Boys 1
Arnhemse Boys Schuytgraaf 1

Blauw-Wit 1 sluit voorbereiding af met nederlaag

De laatste voorbereidingswedstrijd van Blauw-Wit 1 ging dinsdag 25 augustus verloren tegen JVC Cuijk (3-4).

Op een winderige dinsdagavond vond de laatst oefenwedstrijd plaats, tegenstander was JVC Cuijk, spelend in de zaterdag 3de klasse. In een gelijk opgaande wedstrijd, waar de tegenstander bij vlagen de bovenliggen partij was, kwam Blauw Wit twee maal op voorsprong maar trok de tegenstander dit snel weer echt. Na een aantal mooie doelpunten sloten we deze laatste oefenwedstrijd af met een 3-4 nederlaag. Aanstaande zondag starten we met de bekercompetitie uit tegen sc Millingen.

Geflatteerde oefenwinst Blauw-Wit 1 tegen Diosa

Blauw-Wit 1 heeft zaterdag 22 augustus enigszins geflatteerd met 1-5 van Diosa gewonnen.

De oefenpot was een weerzien met bepaalde elementen: echt gras, regenbuien en twee oud-trainers van Blauw-Wit. In een gelijk opgaande wedstrijd kwam Diosa in de eerste helft op voorsprong. Een defensieve fout van Blauw-Wit werd afgestraft.

Na een wat makkelijk gegeven strafschop, kwam de 1-1 op het bord. Blauw-Wit liep van daaruit wat geflatteerd uit naar een 1-5 zege.

Komende dinsdag 25 augustus oefent Blauw-Wit 1 thuis om 20.15 uur tegen JVC Cuijk. De eerder geplande oefenwedstrijd op woensdag 26 augustus tegen Achilles '29 gaat niet door.

Blauw-Wit 1 daverend van start in 1e oefenwedstrijd

Blauw-Wit 1 is flitsend uit de startblokken gekomen: de eerste oefenwedstrijd op dinsdag 18 augustus leverde een 5-1 winst op.

Tegenstander was het eerste zaterdagteam van Juliana '31 uit Malden, dat uitkomt in de 4e klasse. Een nog enigszins uitgedunde selectie trapte af met alle nieuwe aanwinsten in de basis. Het vertoonde spel dat op de kunstgrasmat gelegd werd, was verrassend,. Veel mooie combinaties, acties en mooie doelpunten.

Beide teams gingen er vol voor en er was voldoende strijd in deze sportieve wedstrijd.

De volgende oefenwedstrijd van Blauw-Wit 1 is op zaterdag 22 augustus: oefenwedstrijd uit tegen sc Diosa, aanvang 16.00 uur.

Blauw-Wit 1 start met trainingen en oefenwedstrijden

Blauw-Wit 1 is zondag 9 augustus weer begonnen met trainen. Op 19 augustus is de eerste oefenwedstrijd, thuis om 20.15 uur tegen Juliana zaterdag 1.

Het programma van Blauw-Wit 1 ziet er als volgt uit.

• Vanaf 11 augustus alle dinsdagen en donderdagen: training, aanvang 20.00 uur
  • Zondag 16 augustus: training om 9.30 uur.
  • Dinsdag 18 augustus: oefenwedstrijd thuis tegen Juliana zaterdag 1, aanvang 20.15 uur
  • Zaterdag 22 augustus: oefenwedstrijd uit tegen sc Diosa, aanvang 16.00 uur
  • Dinsdag 25 augustus: oefenwedstrijd thuis tegen JVC Cuijk, aanvang 20.15 uur
  • Zondag 30 augustus: bekerwedstrijd uit tegen sc Millingen, aanvang 14.30 uur
  • Zondag 6 september: bekerwedstrijd thuis tegen Groesbeekse Boys, aanvang 14.00 uur
  • Dinsdag 8 september: oefenwedstrijd thuis tegen sc Millingen, aanvang 20.15 uur
  • Zondag 13 september: bekerwedstrijd thuis tegen WVW, aanvang 14.00 uur
  • Zondag 20 september: eerste competitiewedstrijd

Blauw-Wit 1 mag veel de Waal over in nieuwe competitie

Moest Blauw-Wit 1 vorig seizoen vanaf ons sportpark linksaf richting Groesbeek, Noord-Limburg en Noord-Brabant. Komend seizoen mogen we voornamelijk rechtsaf de Waal over richting Arnhem en zelfs naar Tiel.

Nieuwe ronde, nieuwe uitdagingen. Bij deze ploegen is Blauw-Wit 1 in het seizoen 2020-2021 ingedeeld in de 3e klasse D.