Ledenadministratie

LEDENADMINISTRATIE
ledenadministratie@svblauwwit.nl

Aanmelden als lid
Om je aan te melden of af te melden als lid, ga naar Clubinfo.

Wijziging privégegevens doorgeven
Ga je verhuizen? Heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Wijzigt je IBAN-nummer? Geef het door aan de ledenadministratie! Dat kan via dit formulier. Als je een spelend lid bent, geef het dan óók door aan de leider van je team.

Opzegging lidmaatschap
Wil je het lidmaatschap van sv Blauw Wit opzeggen en niet bij een andere voetbalclub gaan spelen dan doe je dat met het Opzeggingsformulier. Dit moet gebeuren vóór 1 juli. Na die datum ben je het lidmaatschap voor het nieuwe seizoen verschuldigd.
Het formulier gaat naar de ledenadministratie en de afdelingscoördinator. De ledenadministratie controleert de opzegging en bevestigt deze als het lid aan alle verplichtingen heeft voldaan.

Overschrijving naar een andere vereniging
Wil je van sv Blauw-Wit naar een andere voetbalclub? Meld dit dan ook via het Opzeggingsformulier en dan krijg je jouw KNVB-relatiecode van ons toegestuurd. Met deze relatiecode ga je naar de nieuwe vereniging. Die voert in SportLink vóór 15 juni 23.59 uur een overschrijvingsverzoek in.

Als de overschrijving is aangevraagd, worden de KNVB en de oude vereniging automatisch op de hoogte gebracht.
De oude vereniging beoordeelt of de speler aan alle financiële verplichtingen (contributie bijv.) heeft voldaan en of alle spullen in bruikleen zijn teruggegeven. Als dat het geval is, dan wordt de speler vrijgegeven voor overschrijving.

Uiteraard word je verzocht ook je trainer/leider te informeren over je wens om naar een andere vereniging te gaan.