De contributie voor het seizoen 2023-2024 is als volgt vastgesteld:

Afdeling Contributie per jaar
 Senioren veldvoetbal (incl. MO20 en O23)  € 240,00
 Senioren zaalvoetbal  € 240,00
 Senioren veld- plus zaalvoetbal  € 359,00
 Senioren 45+ (7v7)  € 182,00
 O19-, O17 en O16-jeugd*  € 188,00
 O15-, O14-, O13- en O12-jeugd*  € 180,00
 O11-, O10-, O9- en O8-jeugd*  € 171,00
 O7-jeugd*  € 114,00
 Niet-spelende leden  €  99,00
 Walking football  €  99,00
 Donateur walking football  €  65,00

* sv Blauw Wit verzorgt voor alle jeugdleden de wedstrijdkleding. Jeugdleden hoeven zelf dus geen wedstrijdtenue aan te schaffen. Hiervoor is een verplichte bijdrage van € 15,- in de boven vermelde contributie voor jeugdleden opgenomen. Klik hier voor meer informatie over het kledingplan.

Als de hoogte van de contributie een belemmering wordt om lid te worden, dan kun je een beroep doen op de Stichting Leergeld Nijmegen, postbus 1111, 6501 BC Nijmegen. Telefoon: (024) 323.7644 (maandag en donderdag 10.00-13.00 uur). www.leergeldnijmegen.nl

Inning van contributie

In september krijgen de leden een bericht vanuit Club Collect met daarin een betaallink voor de contributie. Die kan het lid direct betalen via iDeal of automatische incasso. Het lid kan de contributie desgewenst ook via automatische incasso in vier opeenvolgende termijnen (september-oktober-november-december) voldoen. Dit kan het lid zelf aangeven in Club Collect.

Degenen die gebruik maken van Stichting Leergeld kunnen in het betaalverzoek klikken op Download PDF om de factuur te downloaden. Zij kunnen deze factuur mailen naar Stichting Leergeld via info@leergeldnijmegen.nl. Stichting Leergeld betaalt vervolgens rechtstreeks aan Blauw-Wit uit.

MEEST GESTELDE VRAGE OVER DE CONTRIBUTIE-INNING:

Vraag: Kan ik ook in termijnen betalen?
Antwoord: Ja, dat kan. Je kunt in maximaal 4 opeenvolgende maandtermijnen betalen, beginnend in september. Let op: dat is net iets duurder dan in één keer betalen.

Vraag: Op welke manieren kan ik betalen?
Antwoord: Betalen kan op drie manieren:
– iDeal
– automatische incasso
– via Stichting Leergeld (zie vraag over Stichting Leergeld)

Vraag: Wat moet ik doen om via Stichting Leergeld te betalen?
Antwoord: Je klikt op de betaallink en volgt de stappen om in te loggen. In het scherm waar je tot betaling kunt overgaan, klik je op Download PDF. Je kunt deze PDF met de factuur mailen naar info@leergeldnijmegen.nl. Stichting Leergeld betaalt vervolgens de contributie aan Blauw-Wit.

Vraag: Is voor de jeugd de bijdrage aan het kledingplan in de contributie inbegrepen?
Antwoord: Ja, je krijgt één betaalverzoek: voor contributie én kledingplan. Op de factuur (zie hierboven) staat de bijdrage aan het kledingplan apart gespecificeerd.

Vraag: Kan ik ook contant betalen?
Antwoord: Nee. Het is een enorm proces om de contributie voor ruim achthonderd leden te innen. Via Club Collect houden we het overzicht.

Vraag: Ik heb bij de inschrijving ook al betaald. Hoe zit dat?
Antwoord: Dat klopt. Bij de inschrijving heb je eenmalig € 15,00 inschrijfgeld betaald. Dat zijn eenmalige administratiekosten die niet meer terugkeren.

Vraag: Wat als ik mijn contributie niet (op tijd) betaal?
Antwoord: Dan ben je uiteindelijk niet meer speelgerechtigd. Zijn er omstandigheden waarin een betaling niet lukt, neem dan altijd even contact op met de ledenadministratie: ledenadministratie@svblauwwit.nl.

Vraag: Ik zie dat mijn gegevens niet kloppen. Waar kan ik dat melden?
Antwoord: Op de betaalpagina kun je diverse gegevens aanpassen zoals je e-mailadres, telefoonnummer en IBAN. Als je dat doet, help je ons om het ledenbestand up-to-date te houden.