Nieuwe leden voor het jeugdbestuur gezocht

Pieter Kuijpers en Frank Kuijpers zijn bezig aan hun laatste kalenderjaar als jeugdbestuurslid. Dit betekent dat het jeugdbestuur nieuwe leden zoekt. Al dan niet in de functie van jeugdsecretaris of jeugdvoorzitter.

Eind 2014 stapten Pieter en Frank in het jeugdbestuur. “Na tien jaar is het goed dat er nieuwe gezichten komen, die met een frisse blik naar dingen kijken”, zegt Frank hierover. “Wij blijven wel actief binnen Blauw-Wit, maar niet meer in een functie binnen het jeugdbestuur”, vult Pieter aan.

Het huidige jeugdbestuur bestaat naast Pieter en Frank uit: Maurice Custers (wedstrijdsecretaris zaterdag), Bastiaan Eekhout (toernooicommissie), Bert Tolkamp (toernooicommissie, Grote Clubactie), Mark Jansen en Ward Mariman. Ieder jeugdbestuurslid is ook aanspreekpunt voor een bepaalde leeftijdscategorie binnen de jeugd en Mark Jansen specifiek voor de meidenafdeling.

Geïnteresseerd?
Wie geïnteresseerd is om eens te praten over een rol in het jeugdbestuur, is van harte welkom om Frank te benaderen via 06-20960882 of jeugdvoorzitter@svblauwwit.nl. Frank: “We zoeken tenminste twee nieuwe jeugdbestuursleden. Die hoeven niet per se de rol van secretaris of voorzitter te vervullen.”

Pieter en Frank blijven nog in functie tot de najaars Algemene Ledenvergadering, die in december 2024 wordt gehouden. “Zo kunnen we de opstart van het nieuwe seizoen 2024/2025 nog begeleiden”, licht Frank toe. Daarna blijven zowel Pieter als Frank nog actief als clubscheidsrechter. Pieter verzorgt de coördinatie en communicatie binnen onze groep met clubscheidsrechters. Frank blijft nog actief als coördinator van het JO7-voetbal op de woensdagmiddag.