Wie zijn wij?

Welkom op de website van sv Blauw Wit in Nijmegen. Onze club is opgericht in 1914. Wij spelen onze voetbalwedstrijden op het prachtige sportpark De Schoonhorst in de wijk Hees. Daar hebben we de beschikking over twee kunstgrasvelden en een natuurgrasveld. Onze bloeiende jeugdafdeling telt 31 teams, waaronder 4 meidenteams. Bij de senioren hebben we 8 elftallen op zondag, 4 elftallen op zaterdag en een walking football-instuif op woensdagochtend. Daarnaast is er ook nog een zaalvoetbaltak.

Naast het voetbal organiseren we in ons onlangs geheel gerenoveerde clubhuis nog tal van leuke activiteiten voor jong en oud. Van sinterklaasmiddag tot carnavalsavond. Hiermee versterken we de onderlinge sociale samenhang en de binding in en met de wijk Hees. Het clubhuis, waarin ook de buitenschoolse opvang van KION is gevestigd, is een thuishaven voor iedereen.

Sv Blauw Wit is een vereniging in de oorspronkelijke zin des woords. Samen zijn we de club en samen geven we invulling aan al die functies die nodig zijn om de vereniging draaiende te houden. Dankzij al die helpende handen en de steun van onze sponsoren zijn we een financieel gezonde club. Een club die geen salarissen betaalt aan spelers. Onze visie is om via een goede jeugdopleiding voldoende aanwas voor ons eerste elftal te creëren. Onze ambitie is om een stabiele 3e klasser te zijn.