Oranjefestival voor allerjongste voetballertjes

Blauw-Wit heeft op zondagochtend 12 juni een Oranjefestival. Voetballertjes uit de geboortejaren 2015-2016-2017 spelen dan van 10.00 tot 12.00 uur een mini-mixtoernooitje. Ook niet-leden zijn van harte welkom.

Voor de O7-jeugd van Blauw-Wit maar ook voor de niet-leden die graag eens bij onze club een kijkje komen nemen, is het Oranjefestival 2022. Onze eigen leden vragen we om hun klasgenootjes, buurmeisjes/jongens, familieleden mee te nemen naar de club voor een onderling mixtoernooi. We spelen wedstrijdjes 4 tegen 4 (zonder keeper), volgens de KNVB-regels. Ken je de regels nog niet zo goed? Geen probleem: onze begeleiders helpen je daarbij.

Deelname aan het Oranjefestival is gratis. We vragen wel aan iedereen (ook onze eigen leden) om zich even aan te melden. Dan kunnen we van tevoren teams formeren en een wedstrijdschema maken. Aanmelden kan tot en met woensdag 8 juni 2022 via deze link: Aanmelden Oranjefestival Blauw-Wit.