Gedragscode Jeugd Blauw-Wit

Onder alle leiders en trainers van onze jeugdteams is aan het begin van het seizoen 2015-2016 de Gedragscode Jeugd sv Blauw-Wit verspreid. In deze gedragscode staat omschreven wat wij van onze trainers, leiders, spelers en supporters rondom wedstrijden verwachten. Van ouders en supporters verwacht Blauw-Wit tijdens wedstrijden dat er op positieve wijze wordt aangemoedigd en dat je je afzijdig houdt ten opzichte van trainers en leiders van beide teams en van de scheids- en grensrechters. Dit is allemaal prima in orde, dank daarvoor!

Wel zien we tijdens wedstrijden op ons sportpark nog te vaak supporters (van thuis- en uitteams) binnen de hekken van het veld, soms met kleine kinderen en in een enkel geval met huisdieren. We willen dat spelers, begeleiding en scheidsrechters zich volledig kunnen concentreren op hun wedstrijd, en enkel zij hebben toegang binnen de hekken. Dus blijf onze teams op enthousiaste en positieve wijze aanmoedigen, maar dan wel achter de hekken en reclameborden. Dank daarvoor!