Trainingen en wedstrijden seizoen 2022-2023

Het trainingsschema voor seizoen 2022-2023 is hier te bekijken.

Voor meer info over de wedstrijden van jouw team: kijk op voetbal.nl, maak een gratis account aan en download de voetbal.nl app op je smartphone!

Op de volgende feestdagen wordt niet getraind: Tweede Paasdag, Tweede Pinksterdag, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag en Sinterklaasavond (5 december). Op carnavalsmaandag en -dinsdag wordt ook niet getraind. Op 4 mei (Dodenherdenking) wordt wél getraind, maar met inachtneming van twee minuten stilte om 20.00 uur.

De winterstop begint op maandag 19 december 2022 (donderdag 15 december laatste trainingsdag) en eindigt op zondag 8 januari 2023 (eerste trainingsdag is maandag 9 januari 2023).

(Gras)veld 3 krijgt rust in de periode: maandag 12 juni t/m vrijdag 18 augustus 2023. In deze periode is het van gemeentewege niet toegestaan het grasveld te gebruiken.

Indien er trainingen geannuleerd of verschoven worden i.v.m. inhaalwedstrijden of afgelastingen, dan meldt de jeugdcommissie of seniorencommissie dit tenminste 24 uur van tevoren aan desbetreffende trainer(s). De trainer brengt de spelers op de hoogte.

Als grasveld 3 afgekeurd wordt, schuiven de teams die normaliter daar trainen in op veld 2. Dit wordt via de website bekend gemaakt. Een algehele afkeuring van de velden wordt eveneens via deze website bekend gemaakt.