Vrijwilligers gezocht

SV Blauw-Wit draait volledig op de inzet van vrijwilligers. Daar kunnen we er dus nooit genoeg van hebben! Op dit moment zoeken we in elk geval nog vrijwilligers voor de volgende functies.

Kaartverkoper (M/V)
Voor de thuiswedstrijden van Blauw-Wit 1 op zondag zoeken we nog een kaartverkoper. Tussen ca. 13.30 en 14.30 uur verkoop je entreekaarten aan niet-leden die de wedstrijd van ons eerste elftal willen bezoeken. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met secretaris Frank Litjens, via 06-229.983.98 of secretaris@svblauwwit.nl.

Lid Kascontrole-commissie (M/V)
De Kascontrole-commissie controleert de begroting zoals die door het algemeen bestuur wordt ingebracht op de Algemene Ledenvergadering in het voorjaar. Ook controleert deze commissie de Jaarrekening die het algemeen bestuur in de najaars-ALV presenteert. De Kascontrole-commissie krijgt deze stukken via de penningmeester, die ook een toelichting geeft. Affiniteit met financiële cijfers is een pré voor deze vrijwilligersfunctie. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met secretaris Frank Litjens, via 06-229.983.98 of secretaris@svblauwwit.nl.

Lid Sponsorcommissie (M/V)
De Sponsorcommissie zoekt uitbreiding. Vind je het leuk om ondernemers te enthousiasmeren voor sponsoring van onze club? Heb je ideeën voor nieuwe activiteiten die sponsorinkomsten opleveren? Dan ben je van harte welkom in de Sponsorcommissie. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met Luc Jansen, via 06-246.512.52 of sponsorcommissie@svblauwwit.nl.

Bar/keukenmedewerker (M/V)
We hebben gelukkig al een groot aantal enthousiaste bar- en keukenmedewerkers, maar de groep mag nog best een beetje uitgebreid worden. Vind je het leuk om op zaterdagen en/of zondagen voor de bezoekers aan ons clubhuis een kopje koffie te schenken, tosti te bakken of biertje te tappen? Neem dan contact op met Gerard Jacobs via 06-213.856.12.

Jeugdtrainer/Jeugdleider (M/V)
Voor een aantal jeugdteams zoeken we nog enthousiaste trainers en leiders. Vanaf dit seizoen word je als trainer ondersteund met de VTON-app. Dit is een trainingsmethode waarbij je elke week nieuwe trainingen in je app krijgt aangeboden. Compleet met voorbeeldfilmpjes en duidelijke uitleg. Daarnaast ondersteunt ook de hoofdtrainer uit de leeftijdscategorie je hierin. Als leider organiseer je alles rond de wedstrijden op zaterdag: tijdstip van aanwezigheid, wasschema, rijschema, etc. Ook hierin krijg je ondersteuning: van het jeugdbestuur. Jeugdtrainers en jeugdleiders krijgen een kledingset in bruikleen van Blauw-Wit. Trainers van de juniorenteams (O14 en ouder) krijgen een kleine onkostenvergoeding. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met jeugdsecretaris Pieter Kuijpers via 06-115.321.57 of jeugdsecretaris@svblauwwit.nl.