Vrijwilligersavond en huldiging jubilarissen

Nu het weer kan, organiseren we uiteraard ook dit jaar weer een feestavond voor al onze vrijwilligers! Deze is op zaterdag 18 juni, aanvang 19.00 uur, in het clubhuis van onze vereniging.

Tijdens deze avond staan we graag een moment stil bij al onze vrijwilligers en het vele werk dat zij verzetten voor onze mooie club. Zonder vrijwilligers geen Blauw-Wit, dit moge duidelijk zijn!

Daarnaast zullen we eenmalig dit jaar op deze avond ook de jubilarissen van 2020 en 2021 feestelijk huldigen. Vanwege de Coronavirus-maatregelen is de nieuwjaarsreceptie, waarop we de jubilarissen traditioneel eren, de afgelopen twee jaar namelijk niet doorgegaan.

Alle vrijwilligers en jubilarissen ontvangen nog een persoonlijk bericht over deze avond.

Tot de 18e!

Sportieve groet,